Subject: Puuduste kõrvaldamine
From: "Margit Paulus" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: Anna-Liina Väkram, "Deisi Pohlak",Kristi Väli <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 15:44:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lähtuvalt Teie 03.04.2025 kirjas nr 2.2.-1/25/12-4 esitatud tähelepanekutest 
saadame täiendatud isikuandmete töötlemise taotluse uuringu „Eesti 
Töötukassa töötust ennetavate teenuste mõjude hindamine“ läbiviimiseks (vt 
manuses). Esialgses taotluses tehtud muudatused on algtekstist jälgitaval 
kujul eristatud kirjale lisatud Wordi-formaadis failides.

Vastuseks Teie poolt tehtud tähelepanekutele:

1.	Praeguseks ei ole vastust Sotsiaalministeeriumi sotsiaalteaduslike 
rakendusuuringute eetikakomitee poolt veel saabunud. Kui vastus saabub, siis 
edastame selle Andmekaitse Inspektsioonile.
2.	Põhjendus valimi suuruse kohta on lisatud taotluse punkti 9.
3.	Töötukassa poolt loodav ja Statistikaametile edastatava andmestiku 
kustutamise aeg on lisatud taotluse punkti 8.
4.	Selgitused andmeühiku osas on lisatud taotluse Lisasse 1.
5.	Selgitused andmete perioodide kohta on lisatud taotluse punkti 9.1.
6.	Info isikute teavitamise kohta on lisatud taotluse punkti 11.
7.	Andmekaitsealase mõjuhinnangu osad on kajastatud projekti 
dokumentatsioonis. Kavandatud isikuandmete töötlemise eesmärgi kirjeldus on 
ära toodud projekti punktis 4. Kavandatud isikuandmete töötlemise toimingute 
kirjeldus on ära toodud projekti dokumentatsiooni erinevates punktides nt 5, 
7, 8, 10.2. Isikuandmete töötlemise toimingute vajalikkust ja 
proportsionaalsust käsitleb taotluse punkt 5. Meetmed isikuandmete 
töötlemise turvalisuse osas on ära toodud projekti dokumentatsioonis 
punktides näiteks 7 ja 8.  Õigusi ja vabadusi puudutavate ohtude osas ning 
andmesubjekti õiguste osas on taotlusele lisatud juurde täiendav Lisa 2 ja 
seda põgusalt käsitleb ka taotluse punkt 7.

Lugupidamisega

Margit Paulus
analüüsiosakond
osakonnajuhataja

Toetame töö ja töötaja leidmisel!

614 8504

 <https://tootukassa.ee> tootukassa.ee

 <https://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa

 <https://youtube.com/tootukassa> youtube.com/tootukassa

 <https://tootukassa.ee/>

From: Margit Paulus
Sent: Tuesday, March 4, 2025 3:46 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>; Marion Pajumets <[email-masked]>; 
'Mari Teesalu' <[email-masked]>
Cc: 'Anna-Liina Väkram - MKM' <[email-masked]>; Deisi Pohlak - MKM 
<[email-masked]>
Subject: Taotlus

Tere

Edastame Andmekaitse Inspektsioonile ja sotsiaalteaduslike rakendusuuringute 
eetikakomiteele taotluse koos lisaga isikuandmete töötlemiseks Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi ja Eesti Töötukassa koostöös tellitava uuringu 
„Eesti Töötukassa töötust ennetavate teenuste mõjude hindamine“ raames. 
Kirjale lisatud taotlus on koostatud Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi ja Eesti Töötukassa koostöös ning 
allkirjastatud mõlema osapoole poolt.

Küsimuste korral palume pöörduda järgmiste kontaktisikute poole:

Margit Paulus, Eesti Töötukassa analüüsiosakonna juhataja 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> )

Anna-Liina Väkram, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi tööhõive 
osakonna nõunik ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega

Margit Paulusanalüüsiosakond

osakonnajuhataja

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%208504> 614 8504

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>